Friday, May 18, 2012

CDM Maybank suka makan


Tittle je dah macam ape ntah....kekeke, hari ni aku unpaid leave untuk settle a few things so weekend ni aku boleh berpoya2 dengan kesayangan sebelum ke Johor minggu depan....Oh ye, aku dapat posting kat JOHOR, negeri yang aku xpenah jejak kaki lagi, which is menakutkan bila pikir banyak2 pasal johor ni, tahu jalan ke aku nak pegi? jumpa tak tempat yang aku nak pegi nanti? berangan nak beli GPS tapi better aku guna duit 2 untuk benda yang lebih penting kat sana.....tapi berangan jugak yang abah aku bagi GPS tu, tapi abah aku bagi GPS lain....hahaha, my lovely mom will be my GPS next week, sama mcm tak ada GPS jugak la kan.....hihihi

Ok, berbalik kepada tajuk di atas, aku pegi la maybank untuk korek2 saving yang tak seberapa, tukar kad atm yang rosak and buat pengesahan no akaun, dapat je kad atm baru 2 aku guna la untuk masukkan duit kat CDM, jenis malas nak masukkan no akaun sendiri....CDM tu telan kad atm aku yang baru tu, nasib baik duit tak masuk lagi, at least ada duit kat tangan, lepas gaduh2 dengan orang maybank tu die cakap isnin baru boleh ambik.....cissss, panas aku disitu sekejap....ni kali kedua dah kot, first time duit aku yang die telan, masuk duit je terus out of service, tak sempat nak keluar "transaction successfull" pon, menangis aku depan CDM tu, 9.5K weh, eh! 0.95K je tapi still banyak bagi aku, penat aku kerja die main telan je duit aku aku, weekend pulak tu, lepas buat drama sedih dengan customer service maybank tu, die cakap seminggu baru masuk duit tu, menangis lagi aku...sebab die kesian kat aku menangis banyak sangat kot, first day of work dah masuk duit tu, Alhamdulillah, sekian la cerita sedih aku dengan CDM maybank, memang nasib aku tak elok dengan CDM ni...benda2 macam ni memang bikin panas je, tapi sabar je lah, nasib baik hari ni hari Jumaat, aku lebih sabar bila hari Jumaat....kekekeke




CDM = Cash Deposit Machine


p/s: rasa pelik bila taip panjang2 ni....hikhik

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails