Monday, January 10, 2011

Gelabah biawak tu keturunan kot



do you ever experience, where before the event, your heart is about to explode coz you are too afraid and nervous? then when the event is about to start, everything just disappeared like a wind.....everything seems so easy, and then you think, " what the hell am i afraid of?" 

itu lah kan, bukan aku je, orang lain pun sama kot...aku maybe lebih-lebih sikit la, tapi muka nampak cool, kat dalam tuhan jer yang tahu.....aku gelabah sebab minggu lepas aku dapat info hari ni aku takde kelas, tup tup datang pulak info yang aku kena mengajar, dengan lesson plan tak buat, sape yang tak gelabah kan.....sebelum ni, sebulan baru siap lesson plan untuk 40 minit lesson, ari ni sejam dah siap untuk 80 minit...see! nampak sangat perangai procrastinate tu kan....kekeke


hari ni merangkap hari pertama aku jumpa secara rasmi students yang akan aku ajar.....students elektrikal, dalam ramai-ramai tu 3 orang je yang gender sama dengan aku....eh, sekarang memang lelaki lagi ramai dari perempuan pon.....last-last tak mengajar jugak, nak berkenalan pon tak sempat, diorang ada aktiviti minggu orientasi.....burn je lah lesson plan aku buat hari ni.....






all i can say from early observation ni, students sangat-sangat ok, adorable, respect cikgu, tak ada yang kurang ajar setakat ni.....lepas-lepas ni tak tahu la kan, baru masuk minggu kedua.....









kita masa muda-muda dulu, cikgu kita cakap kita adorable ke tak ek?












p/s: my mom? rasanya betul......
********************************






2 comments:

chunk (◕‿◕✿) said...

yeah gelabah biawak!!skema tiang!!huhu

nAdiEy said...

chunk: haha....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails