Wednesday, November 3, 2010

EGO


Aku nak sangat menjernihkan keadaan yang tak jernih seumpama air longkang nie.....

  • aku nak sangat bagitau yang aku bukan macam tu, tapi dah lekat dalam kepala dan hati ko yang aku memang macam tu.....
  • aku nak sangat bagitau aku ni baik sebenarnya, tapi, siapa aku nak puji diri sendiri kan, ko lebih tahu....
  • aku nak mengarang surat, tapi aku tak reti, nanti aku sorang2 tangkap leleh, ko dengan gembira gelakkan aku.....
  • aku nak mintak maaf, tapi, ko mesti dah bosan dengar.....
  • aku nak cakap yang aku akan try tak buat dah, tapi, ko mesti tak percaya dah.....
  • aku nak cakap yang aku tau kenapa semua ni jadi, tapi aku sure ko akan deny semua tu....


kesimpulan, ape je yang aku cakap tak akan memberi kesan pada hati ko.....useless lah semua ni



semua yang aku nak buat mesti ada "tapi"........aku memang EGO, kadang2 lebih dari lelaki.....


siapa cakap senang nak jaga aku, susah! baik lari jauh2 sebelum ko susah.....xcaya? ask my mom la....








p/s: aku nak sangat buat entry....."why you shouldnt date an engineer-to-be".....boleh?
******************************************




3 comments:

Unknown said...

kepada si dia..nadiah ni budak baik tau..da lame aku kenal..sejak skolah rendah lg..nmpk jer perangai cmtu..tp ati dia ikhlas..

wahhh..bermadah lak aku..hehe..

nAdiEy said...

hahaha....aku jahat la!

perangai cmtu? perangai gapo?

farida tarmize said...

sila buat..nak baca..hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails