Tuesday, November 2, 2010

I am a dreamer



Banyak kali dah aku taip, pastu aku delete, kalau yang ni aku delete jugak tak tau lah.....tak sesuai cakap yang sedih2 nie.....kalau blogger lain suka cakap AAK (ada aku kisah), aku tak leh, bila baca jer ayat tu terus aku blah.....baik la entry ko tu boring kuasa 10 dari ko tulis AAK tu.....


haaaaa, aku dah nekad nak balik rumah jugak, nekad nak study kat rumah, nekad nak raya kat rumah instead of USM yang boring kuasa 10 nih.....sebab aku mimpi kat mak aku malam tadi.....seee, aku selalu mimpi, lebih2 lagi kalau aku rindu kat sape2.....
http://www.emocutez.com


so, there's no point to argue mana aku kena pegi raya nanti kan?





Penang dah 3 hari hujan, sejuk gilo weyh, menggigil aku, dua lapis baju dengan dua lapis seluar tak cukup, tambah stokin dengan glove ok la sikit.....kalau dapat selimut lagi heaven, tapi tak study la jawabnya.....



errr, esok aku ada paper laaa, ari ni 1st paper aku....laju je jawab, penuh.....sebab? soalan dah bagi awal2, tinggal hafal jawapan jer......jom study!
http://www.emocutez.com









p/s: entry hilang mengantuk....
**********************************






2 comments:

Unknown said...

ko duk london ker duk mane tu wei?

nAdiEy said...

hahaha, adik beradik london lah lebih kure....=P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails