Thursday, June 18, 2009

BabySittinG haziQ + QaiRa

haziq n qaira were my cousin's
so jadik anak sepupu la kn????
:24:

my cousin n his wife went for umrah last saturday
n they leave haziq n qaira at their parents
but the prob is, qaira asyik buat hal, smpai my aunt xleh bt keje
:14:

my aunt mintak tolong my sis babysit
n now, qaira mmg brkepit jela dgn my sis
aku? main dgn haziq la....hehehe
haziq is the first called me kak na
biasanya bdk2 ssh nk sebut kak nadiah, jadik kak diah......xkesah la kn
tp kes haziq nie, trus die ckp kak na
aih, geli geleman
:19:
hahaha

btw ari nie, only my sis yg pegi babysit
xlrt nk pegi, menstrual pain
:19:

rndu jgk la, rndu layan haziq tgk upin n ipin...huhu

this sunday maybe the last day, since my mom said their parents will arrive on monday


~haziq~










~qaira~








:11:









********************************************************

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails