Wednesday, January 20, 2010

HEART


this is what i've been worrying for
yesterday, my dad is admitted to ICU ke ape ntah, tp adik beradik ICU la
heart attack??? macam xcaye
i've been holding my tears since i got the news yesterday
dh la masa 2 dalam kelas, ape org ckp plak, tetiba je bdk nie nangis....aihh
called my mom, she said my dad is ok
just a bit nervous but the doctor admitted him
seriously xtau ape cerita yg sebenarnya


tapi hari ni my dad dh moved kt wad biasa
INSYAALLAH, esok dh bleh kuar
but, still risau...........


sgt xsuka bila one of my family member sakit, tp i'm very far away from them
risau 2 xkan hilang selagi xtengok dgn mata sndri
i wished that i could be at home this moment
tp kerja sgt2 banyak, presentation in 2 weeks tp 1 benda pn xbuat lg
*sigh





YA ALLAH, berikan la kesihatan yg baik kepada kedua ibu bapaku.......amin












p/s: i HEART u.....
***********************************************


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails