Friday, January 22, 2010

KAWIN!!!!



2 3 ari ni slalu tido awal
letih weyh, kelas berderet smpai petang
semalam plak discussion pkul 2.30-5
xpenah2 aku bt discussion lama cm 2....hehehe
tp sronok, keje almost nk siap untuk 1st phase nih

mlm td pkul 11 aku dh mati dh atas katil tuh
aku mimpi mlm td, aku xsure sgt psl ape
terlalu bnyk event yg berlaku
tp satu je yg betul2 aku ingt
mak aku suruh kawin!!! hahaha
patut pn aku mimpi, xdenye mak nk suruh aku kawin......hehe



ckp psl kawin ni, ada sorang kawan aku, 1 lecture
dh 5 months pregnant, aku baru tau sem ni die kawin
die sgt la comel, chubby2 sket sejak pregnant ni
bulan 4 nie due, sempat exam ke x, xtau la


dh ramai student education yg kawin
n kawin2 ni perkara biasa bg student pndidikan
partner lab aku lg la, 3 sem extend sebab 3x deliver baby
terkejut aku dgr die cite.......


moral of the story, kalau nk abis study cepat2 jgn la kawin during study

















p/s: my dad smbg rutin harian = main game
***************************************

11 comments:

ha chemo said...

yeahhhhhhhhhh..sok0ng!

hehe..tpi klu nad kaw*n,jgn lupe jemput ha(^_^)

Queenin Murni said...

haa, belajar la puas2 dikk.. selagi mana mampu, study dulu.

mcm sy ni, punya la liat nak futher..
mmg solute pd org yg dah kawin/mother yg masih study.

nAdiEy said...

ha: jgn risau la, mesti nad jemput, yg xkenal pn smua nad jemput.....hahaha, tgk2 ha kaw*n dulu....hehehehe


Queenin murni: hehehe, xsabar nk abis study ni, xlarat dh nk study....comelnyer anak akak tue!!!!
yup! sy mmg respect kt diorang, smngt kental......hehehe

[ naim | fira ] said...

kne kuat kalo nk kwen ms study
husben kene sporting
give and take
hehehe
:)

kwen best :P

~slm ziarah~

nAdiEy said...

naim|fira: btul2, dua2 kena kuat.....
hehehe, best ek kawin??
jemput la dtg lg....

afiq said...

ok2.. saye tak kawin.. ahahaha!

nAdiEy said...

afiq: haha, bukan xbg kawin la, kawin jela kalau nk....

zafa said...

aku nk kawen tp parent suh keje dlu stahun..so patut ke aku stop belajar n mula keje dari sekarg..lagi stahun aku dpt kawen.tp hari2 la kena makan ubi kayu..amacam..bernas x idea?

nAdiEy said...

weyh, gila la mu nie, ada ke nk stop study, aku ketuk baru tau....abis study dulu la, sanggup nk bg azah mu 2 make ubi kayu????

Ross Tina Abdullah said...

btul2...habiskan study sebelum kawen..zaman sy masuk KPLI dulu, berapa ramai member yang terpaksa extend sbb kes ni..rugi masa rugi segalanya...

nAdiEy said...

Ross: yup2, sgt2 merugikan masa, duit pn membazir, nk extend kena guna duit jgk....aihh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails