Sunday, January 24, 2010

I'm in LOVE....=^_^=



seriously okeh, sejak 2 menjak nie asyik mimpi aje
ada yg xelok n ada yg bt aku hepi sgt....hahaha
I'm in love!!! caye x???


mimpi mlm td mmg bt aku tersenyum sorang2 smpai skrg
citenye mcm ni:
aku pegi tgk cite avatar dgn my bff, che ama
then konon2nya seat kt hall 2 die self-adjust,
kite just duduk the die gerak sndri, adjust smpai kte selesa,
ok, i know, imagination tnggi sgt...hehehe


ada sorang laki dk sebelah aku
belakang pn sama, then yg blkg nie bt gatal lak ngan aku
then yg sblh aku nie perasan, die jeling kt mamat blkg tuh
mamat blkg 2 stop jp, then die bt lg
nie part yg best, hehehe
laki yang sblh aku nie dgn macho-nye bgn then tarik laki blkg 2 kuar hall
waaah, aku sgt kagum....hehe
ps2 die masuk balik, ddk sblh aku mcm xde pape yg jd then die snyum kt aku
sekali lg aku ter'waah' disitu.....hahaha



smpai situ je la, selepas 'waah' 2 semua yg high imagination la
mcm terminator pn ada....haha
muka die aku xtau mcm mna, tau2 la kn kalau dh mimpi 2
muka mmg jadi blur....hehehe
I'm in love dgn org yg aku xknal....ceeeh







kalau my other half baca bnda nih ape la yg aku kena nnti.....hahaha
IMYSM okeh
sbb 2 bleh mimpi bukan2 nih
k la, pg2 lg dh mengarut kt cni
pkul 11 ada discussion lak












p/s: kalau tp2 malam mimpi cmni, tp2 pagi aku tersnyum, rumet aku msti ckp aku gile....haha
*******************************************


3 comments:

tiey said...

gilo !

aienzunnur said...

first baca..
wah!macho giler laki 2..


beberapa saat kemudian..
"eh, ni kan nad tulis mimpi die..apa da.."

nAdiEy said...

tiey: hahaha, imaginasi aku key tinggi....

ain: haha, macho gle kn??? nk mimpi lg....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails