Wednesday, January 13, 2010

the stories


wahh, xtau nk tulis ape, xtau3
*
*
*
*
2 3 ari lepas my baby dk kalut2 pasal nuffnang
aku plak jakun sket pasal bnda2 nie
nk letak pn xreti, lgpn bknnya ramai yg singgah kt blog nie
ada jgk la seketul kt tepi 2
so, korang yg rasa cm xde keje 2, sila2 la ye....hehehe
*
*
*
*
*
smlm bt private jp blog nie, ingtkn nk tukar sket rupanya
tup2 ada yg merajuk sbb xleh masuk, aduhai
blog aku nie ada peminat rupenye
sorry dear, bukannya sengaja okeh
bleh tahan jgk merajuknye....kekeke
*
*
*
*
ari selasa lepas, dalam lecture physics teaching method
lecturer ada tunjuk 1 video nih
CENSORED!!!
pleaaaseeee Dr, xsalah nk tunjuk betapa teruknye cikgu 2 mengajar, tp cari la video lain
1st time lecturer bg tgk video mcm 2
seram jgk tgk even sikit je part 2, dh la bdk laki dk sebelah
bt malu je, waaaaa
*
*
*
*
tajuk chemistry teaching method aku PACKAGING PROBLEMS
ape ni weyh??? ape yg aku nk ajar nnti
masa skolah2 dulu xpenah pon ada benda nih
ada cadangan??? bgtau2......
(padahal bleh tnya lecturer....kekeke)
*
*
*
*
*
nk beli broaband baru, yg sekarang bg kt adik
die dk bising nk guna broadband jgk
digi, ok x???
*
*
*
*
aku xreti weyh nk bt report lab nih
xleh nk tiru2 dh, dh ada orang kena denda RM200 sbb tiru lab report
mengarut sudah











p/s: esok-adnan sempit
************************************************



2 comments:

tiey said...

letak la nuffnang...dpt duit..

aku br blh 14 riyal hahaha...kalu ramai org tgk blog mg bnyak la duit...

nAdiEy said...

waah!!! 14 rial??? banyok la 2 weyh....kekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails