Sunday, September 26, 2010

Raya Sakan Contest by Insan Tinggi



hahaha, caya tak? caya tak? pertama kali dalam seumur hidup aku join contest, dah nak masuk 3 tahun aku sebagai blogger, ini la yang pertama......entry ni untuk kamu Insan Tinggi (bodek banyak2)...hahaha

click pic to join

mari kita teruskan acara bodek-membodek dulu, jap lagi kita masuk part contest....mana tau dapat point lebih...kehkeh....Insan Tinggi nie actually aku jumpa die masa blogwalking jer, tup tup macam every time nak view blog die....lagipon die pon bakal cikgu macam aku, nak tau jugak pengalaman die blaja kat NZ macam mana kan....even aku jarang sangat komen2, tapi still, tiap2 ari memang wajib pegi blog die.....kekekeke

contest ni pon dah lama giler dah bertempek kat blog die, sebelum raya lagi, bila die post entry ada 3 ari lagi, baru la aku rasa macam nak join, mana tau kan, kalau rezeki aku dapat la ole2 dari NZ......
http://www.emocutez.com



haaaaa, kami pemalu, sebab 2 ambik gambar dari belakang jer.....hehehe, asyik bagi gambar nampak muka jer kan, yang ni lain dari yang lain......ini punyer gambar SAKAN nak hidupkan api nak bakar sate...orang lain malam raya bakar sate, kami petang raya baru nak bakar.....SAKAN weyh nak nyalakan api, abih nenek aku punyer kulit kelapa tu, tapi api tak nyala2 pon.....tiba2!!! "eh! ada rumah orang rupanya belakang ni".....semua tiba2 tengok rumah 2, sebab tu la kepala semua ber"teleng" ke kiri......


bila dah nyala api, aku kerah la budak2 nie pulak, sibuk sangat berebut dengan aku tudung periuk tu.....in the end abis baju raya kami bau asap.....best jugak buat kerja dengan budak2 nie......kalau tak SAKAN jugak aku tak tau lah........
http://www.emocutez.com




ape2 pon, terima kasih kerana buat aku tertarik dengan contest ni.....hakhakhak
http://www.emocutez.com









p/s: errr, Insan Tinggi.....Whittakers pleaseeee!!! =)
*********************************************







1 comment:

[z@ck] said...

thanks dear for joining =)
wah..bau asap baju pagi raya.perfume mahal pun tak boleh lawan kan.
hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails