Monday, October 18, 2010

Aku la tu....


Korang penah tak bila tengok cite yang korang suka, korang jadi sangat2 excited, bila part hepi, korang suka sangat2 sampai nak lompat, kalau part sedih, tersedu-sedu keluar air mata, part yang sakit hati, rasa macam nak pukul-pukul orang je.......penah tak?


hah! macam tu la aku sekarang.....
jadi gilo! nasib baik cite ni ada 56 episod, lambat lagi nak abis, boleh gilo lama-lama sikit.....hahaha



heroes pujaan hati
http://www.emocutez.com











p/s: East of Eden
************************************


5 comments:

najib said...

peminat filem ini rupanya,nak tgk hero sebenarnya eh

natasha MDG said...

cter ni kan dh lame abis kat tv2. ending die x best sbb hero yg ensem mati. hehe

nAdiEy said...

najib: haha, xjugak sebenarnya, kalau jalan cite xbest xlayan jugak...=P

natasha: aduh!! spoil2.....tgk TV xbest la, banyak die cut....

siti murni said...

nampak mcm gempak jgk tuh...

nAdiEy said...

murni: hehe, agak gempak la....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails