Monday, October 18, 2010

Tak Suka!



seminar, kursus, ceramah or adik beradik yang sama maknanya dengan semua tu aku memang tak suka.....tambah-tambah lagi kalau buat on weekend, probability yang aku akan ponteng memang sangat-sangat tinggi.....pegi jalan-jalan takpe, kalau ada kaitan dengan ilmiah ni aku susah sikit, bukan sikit, banyak! weekdays dah jenuh masuk lecture, dengar lecturer potpet2, weekend pon kena tadah telinga jugak.....sejam dua takpe la jugak, ni pagi sampai petang, sabtu ahad pulak, macam kursus kawin je.......errr, kursus kawin aku suka kot....haha



owh, aku ada Kursus Persediaan Latihan Mengajar (KPLM)
memang penting, tapi aku malas jugak!
takpe, mak aku tau aku memang pemalas
korang jangan malas, biar aku je malas
errr.....xde kaitan!






aku ngantok!! ari ni rajin sangat pegi kelas
http://www.emocutez.com








p/s: bila nak rajin ek?
***********************************




5 comments:

chii said...

haipss..taleh malas2..nnk sampai bila2 taleh nk rajin da :p

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

kehadapan bakal guru,

hai,
jangan malas2,


yg ikhlas,
kamen

nAdiEy said...

chii: hehe, rajin sikit2 je, malas 2 banyak sgt...=P

meen said...

same la kite...ape nak jd ntah ngan KTT tuh..aih.

nAdiEy said...

meen: meen!!! xtau la, test bleh brape la kan....=(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails