Friday, October 22, 2010

sweet 16





Happy Birthday my youngest brother
16 years old already, cepatnya masa berlalu

i pray for ur success in life, semoga jadi anak dan adik yang baik....dah baik, semoga lebih baik in future....hadiah postpone lah dulu....hehehehe
http://www.emocutez.com


and yeah, i seldomly talk about my brother here, since its his birthday, lets talk about him lah kan


  • kalau holiday kat rumah, die lah yang tukang kejut bangun subuh pagi-pagi....selagi die tak ketuk pintu cakap "kak nadiah, bangun solat subuh" selagi tu lah malas bangun.....hehe, memang malu, lama-lama best pulak, tak payah set alarm dah.....=P
  • kalau kat rumah kena la buat housework kan, namanya pon perempuan, tapi aku kan pemalas, padahal keje aku jemur kain je pon, suruh je adik kesayangan ni buat, straight away die pegi....tapi.....jarang2 la aku suruh....basuh pinggan pon die jugak kalau aku malas...=P
  • die ni kipas-susah-mati tennis, TV kat rumah memanjang jer tengok tennis, nak tengok cite pon susah...sebab tu aku memang tak tengok TV, kalau tengok pon sikit2 tukar channel, malas nak gaduh, baik aku tengok cite kat laptop...
  • pemalu sangat lah budak nie...
  • duit die sangat banyak okeh! since die tak keluar dengan kawan2, kalau keluar pon dengan kakak2 die jela, tu pon mesti guna duit kitorang....duit die safe and sound dalam kotak aiskrim kat rumah....

one of my dreams is to give you a laptop
tapi......tunggu abah la bagi, dapat masuk universiti sure dapat lah
http://www.emocutez.com





left my handphone in my friend's car yesterday, sebab perangai malas yang teruk ni, tak ambik pon lagi, petang ni baru ambik, so sis, if mom call tapi aku tak angkat tuh sori lah......


now i knew, i certainly can live without a handphone*bangga =P
http://www.emocutez.com








p/s: affectionately
************************************


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails