Sunday, August 22, 2010

Bahagia tak?



tiba2 ada yang bertanya


dia: ko bahagia tak?

saya: mmm, tak sangat

die: aku pon!


hidup tak selamanya bahagia, ada saja dugaan yang datang, lebih-lebih lagi bulan puasa ni, yang penting sabar, tapi sampai bila? takpe, sabar saje, ada kelebihan orang yang sabar ni.....










p/s: sila ketuk kepala saya, bagi saya sedar......
******************************************




5 comments:

[z@ck] said...

hidup kalau selalu kat atas pun tak syok..sekali sekala jatuh kebawah,best woh. =)

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

sue puase..xbaek ketuk kpale owg...hehe

nAdiEy said...

zack: yelah kan, baru lah life namanya =)

sue: hehe, xpe, dpt permission dah....hehe =P

Reena said...

kalau takde problem dalam hidup, x bestla. sebab hidup kte tak warna warni.

nAdiEy said...

reena: betul3, problem 2 mengajar kita mcm mana nak hidup....=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails