Friday, August 13, 2010

Tiada nafsu


Bulan puasa, syaitan semua takde, tapi nafsu masih ada, tapi sekarang ni nafsu pon takde jugak....kalau orang lain dok mimpi2 berbuka nak makan ape, saya? kosong, bayang2 makanan pon tak datang masa mimpi...ok2, bukan mimpi la, sedar macam sekarang pon takde nafsu nak makan ape....best jugak kalau kat rumah sekarang, tak payah pikir pasal makanan, makan ape yang ada depan mata aje.....nak masuk hari ke-4 puasa, pegi bazar pon macam blur2, kalau boleh nak balik dengan tangan kosong sebab tak tau nak beli ape, nanti datang penyakit pulak kalau tak makan kan.....nafsu makan, datang la wei.......



jangan tanya kenapa tetiba je dengan gambar ni....tetiba je "it" datang, in 5 minutes, its gone....bagus, xperlu lama2.....=)










p/s: nafsu tulis blog pon xde jgk.....aihh
**********************************************





2 comments:

apik pehe said...

oit..jangan la cmni..nanti kurus la saim aku hok sorang ni

nAdiEy said...

haha, meme kuruh dh pon, xdop selera lah...=P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails