Wednesday, August 11, 2010

Sahur


disebabkan ganti puasa lambat ari 2, nak bangun sahur kali ni pon takde lah susah sangat, bunyi alarm je terus bangun, tapi tak tau lah bertahan sampai 30 hari ke tak kan....yang penting takleh sambung tido balik, nanti kelas pagi semua burn....hehehe

okeh, mahu mandi dan solat....awet muda tau kalau mandi awal2, ceh, macam la slalu mandi awal kan...hehehe






Rasulullah s.a.w. bersabda:

Bermaksud: “Makan sahur itu berkat, oleh kerana itu jangan  kamu tinggalkan, walau hanya sekadar meneguk seteguk air, kerana Allah merahmati orang-orang yang makan sahur dan malaikat mendoakannya”.







4 comments:

saya_arief said...

awal la ke kelas ari ni.
:D

apik pehe said...

hahaha..mu ni gak eh..simpan2 la tenaga tu..da tua kan,x mcm dulu dah..dulu kite muda, siap bleh men bola lg petang ramadhan..

hentakbelipat said...

bagus lh xtdo lepas saho

nAdiEy said...

arief: haha, awal x awal pon pukul 10 la jgk....=)

apik: cisss, mu lah tua, aku muda lagi, 18thn...haha

hentaklipat: tgk la sampai bila bertahan =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails